~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, September 6, 2011

Lebih @ kurang bersemangat????

Assalammualaikum

Baru jer mengelap habuk rumah Miracle of Loves kesayangan nie...hehehe..maklumlah dh lama bercuti..
Kawan2 lain dah bersusun update citer baru...haku jer yg belum...ni nk citer apa, haku pon x tau...
thn ni mcm krg citer, sbb adk bradik tak berkumpul...masing2 beraya d rumah mertua..nak bergambar pon rasa malas jer...
tak banyak, sikit citer pun jadila kannn...jap  jap lagi lah aku karang ok...


ari ni  ari pertama bekerja, so bersusun gak ler keje  yg nk buat....
 raya dah, cuti pon dah..smua hajat dh tercapai, harap2 ari ni keje kena la lebih semangat...ye takkkk
see u soon ok


rumah kawan2 yg dh berupdate tu, nanti pelan-pelan ai gi beraya umah uols ok (=__=)

5 comments:

mamyharraz said...

sy pun tgh ambik mood nak karang citer :) ewahh siap nak berkarang tu..nnt awk p baca ya hehee

AzMask said...

Selamat hari raya... selamat kembali berblog...

hyazz said...

silakan yer...jangan malu malu...jgn segan segan.. beraya kat rumah aii..hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

mai la tngk kita pakai bj raya kale apa...gara2 bj raya tak siap....geram tau....

wahida said...

ari ni masuk opis ngan mood yg sgt ceria...hehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails