~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, September 27, 2011

Air mata dh kluar, baru la tringat nk beli ni....


huhuhuhu
sungguh!! tak tipu!
Ayaq mata dh berjurai2 kluaq di malam Ahad ritu.
Dah puas golek sana, golek sini. Nangis2 pon x dak yg pujuk sbb masa tu dh pukul 3am, partner pon dh hanyut ke Laut China Selatan..sedih ati nie :(
Now dah sampai masa lupakan Colgate.
Colgate sensitive pon x mau jugakkk, x dpt nolong pon.
Harap2 en Sensodyne dptlah tolong "si bongsuku"


"si bongsu" ni sepatutnya mmg x layak pon jadi peneman aku





9 comments:

mamyharraz said...

alahai tak baik lagi ke si bongsu tu..harap2 benda baru tu dpt membantu baikkan si bongsu ;)

-Sara- said...

si bongsu nk tumbuh kee? dgr org ckp kalo c bongsu baru nak tumboh mmg sakit kan..eii cm ngeri jee..

wahida said...

harap2 ubat gigi ni dpt membantu..
sian awak...

AzMask said...

nasib kita serupaaa....

kita pun tengah berkira2 nak mencabut si bongsu.. kawan kita kata, itu jek jalan penyelesaiannya....

~izan~ said...

akak,guna ubat gigi mcm ni bley kurangkan sakit ek kak...nk bgtahu asben la kalau mcm tu =)

ainnoraini said...

mmg sakit kalau dia nak tumbuh...kadang2 rase mcm nak demam pun ade jugak...

pernah rase...sakitkan...

syariza09 said...

kawan2...gg bongsu ni dh lama tumbuh & dah sampai masa utk buang. ari tu dh buang sebelah kiri &* now dh sampai masa buang sebelah kanan pula.
Kalo x buang hidup menderita ...huhuhu.

Sensodyne ni utk kelegaan sementara saja

ZaNa aDieyZa said...

kalau nak tumbuh gigi bongsu mmg sakit!! melampau punya sakit lak tu.. hr tu zana sampai rasa nak pitam sbb tahan sakit nak tumbuh gigi bongsu tu..

eima said...

tu utk gigi sensetip bkn utk gigi tumbuh la dear...

mkn je ubat tahan sakit tuh ...
tak pun sapu bonzela ..kan baby tumbuh gigi kite bubuh tu ... tak pun ko minum je grip water tuh hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails