~ CliCk mY HeArT ~

Monday, August 22, 2011

Jawapan betul @ salah


Kekononnya masa ni sessi pembelajaran antara mama ngan anaknya.

Mama: Aiman ni apa? Yg ni besar...panjang
Aiman:  Tu BAS MAMA..mama work naik bas kan kan kan
Mama: ok betul, jawab bas jer..jgn jwb bas mama pula
ok yg ni apa pula...ada roda dua
Aiman: Yg tu beskal Aiman

erkkk....jawapan tepat cuma ada ayat2 tambahan jer kat belakang jawapan tu (=_=)

Sessi pembelajaran tamat 


15 comments:

eima said...

comey......

.::Lynn::. said...

mama : ini apa?
anak :ini kapal terbang... dah lama kita tak naik kapal terbang...

mamyharraz said...

hehe comel comel :D

budak2 mmg suka menyuka bg tambahan ayat =P

Fieza79 said...

hehee...sesi pembelajaran dgn anak mesti ada je yang melucu kan..

hyazz said...

hahahhaa... tu yang musykil tu...nak bagi markah penuh ker separuh ni???...hahaha... budak2...sok sok ok lah tu

-Sara- said...

hehekk..comellah aiman nii!:)

dh sihat ye aiman?

Huda said...

bijak2 :) hehehehe..

syariza09 said...

eima

ada2 masa jer comey :)

syariza09 said...

::Lynn::.

oppss...permintaan yg mahal

syariza09 said...

mamyharraz

tambahan ayat yg buatkn kita pening2

syariza09 said...

Fieza79

awk tentu byk pengalaman kann

syariza09 said...

hyazz

markah penuh la...sian budak2

syariza09 said...

-Sara-

batuk2 jer

syariza09 said...

Huda

budak2 la katakan

~izan~ said...

aiman nk tunjuk yg mama dia ada bisnes bas dan dia cuma ada bisnes beskal aj ehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails