~ CliCk mY HeArT ~

Friday, July 8, 2011

Sebesaq Gajah

Pagi2 buka dashboard ni, terkejut aku......mak aiiiiiii.....besaqnya..terlangut sampai ternganga mulot aku tipu mengadap monitor..betoi ka ni..kalo kami utara kata besaq gajah sian gajah tu
Betoi la tu......tringat pula kat  member blog yg pernah jd mcm ni. Dia punya lg la dh lama tukar. Bila dh jadi besaq & canggih-manggih ni, lagi la aku susah nk godek......kang tersalah klik, ada pula yg terdelete....huhuu
tak pa pelan2 kita godek ok


ouls punya jd camni tak???




pagi td alang2 antar apam kat luar opis, tringin pula nk rasa bekpes luar, asyik mkn cafe kt bawah opis ni ari2 pon jemu juga. Terjah ke cafe blkg Maybank sbb niat di hati nk makan paru goreng, kt situ mmg sedap, kalau masuk lam molot tu kruk krak kruk krak bunyinya.....tp tu la frust gak, sbb banyak dh abis, x dpt apa yg diidamkan, dah nk dkt koi 9am pon, aku & che asben tapau jerla.....pastu gatai pula mulut ni nk mkn cheese tart, sib  baik kedai kt situ ada jual.


x der paru goreng, dpt sotong pun jadi la
nasi lemak + telur mata + sambal sotong + air teh = RM4
murah berbanding cafe opis

Walaupun rupanya tak semengah, cukupla utk lepaskan hajat


Dalam hati ni meronta2 nk buat cheese tart sekali lagi..bila la agaknya...huhuhu












7 comments:

mamyharraz said...

nasi lemak+sotong rm4 mahai tu..sini baru rm3.50 hehe

cis tat mmg tak jemu nak mkn kan

AzMask said...

suka nasik lemak telur mata cair.

Mama Gee said...

lom bertukaarrrr lg...
weh..kalo nk buat cistat...
i nk tumpang...nk seploh biji..
masuk buku 555 dulu aa...
hahahahaahah

syariza09 said...

mamyharraz

harga tu termasuk teh tarik bungkus

syariza09 said...

AzMask

suka juga, yg tinggal keras2 jer

syariza09 said...

Mama Gee

buleh jer, tp x tau la bila nk wat

sW33tdARLiNG said...

td pun terbaca kat blog, dashboard dah tukar jd lagu tuu... mcm wordpress dahhh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails