~ CliCk mY HeArT ~

Friday, July 15, 2011

Dari Lebanon terbang ke Putrajaya

Semalam dapat parcel
Lupa plak nk ckp ngan pengirim nama sebenar ai
Tup tup dpt call dr CC, tanya nama penuh I
hahahaha...tergelak pula tetiba org tua tu tanya nama I
katanya ada parcel dr pejabat peguam...kelentong la tu
dia igt aku akan terkejut kot, padahal aku dh tau akan trima parcel


FM Lebanon dr  mamyharraz
bukan kerana menang apa2 GA, tp mamy bermurah hati nak bagi
mamy ni bukannya tinggal di Lebanon tp suaminya bertugas di sana
Sekarang ni menghitung hari suami kesayangan blk ke Malaysia
TQ yer......hug kuat2 utk awak


psttt.....pandai baba beli brg2 camni


13 comments:

mamyharraz said...

Alhamdulillah dah selamat sampai :)

ni jenuh sy pesan kt baba..kalau harap dia mmg tak laaa hehe :)

sama-sama. hug kuat2 utk awk juga ;)

Ada Dalina said...

hadiah dr jauhhhh....bestnyaa

unai a.k.a puan.U said...

amboi..amboi..amboi..amboi..

pandai pau yerr... hahaha..

yg tu fm kan? :-)

AzMask said...

Yey dapat adiah..

pCL [p@kcikLie] said...

bestnya dpt FM dari jauh tu...pCL pengumpul FM gak,tp xde luck lg..cmner tak masuk contest ape2 pon..heee...ade hati !

Fieza79 said...

kita pun dpt satu dari mamayharraz...main tukar2 FM lebanon dgn FM beijing yg ada lebihan haritu...

Mama Gee said...

ni yg jeles ni....heheheeheh

-Sara- said...

aissy sume pakat dpt gift ni..nyampah :(

aDieyZa said...

bestnyer dpt FM!! suka!

~~*Lady Salwa*~~ said...

tengok Fm ni teringat lak clipper yg kakak bagi... Clipper dari Lubnan jugak... sebab abg ipar bertugas kat lubnan last year... :)

sW33tdARLiNG said...

chanteeeeeeeeeeeeeeekkkkkkk~~

munna said...

cantik dan comel fm tu...

tiefazatie said...

bestnya!nak gak!haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails