~ CliCk mY HeArT ~

Monday, June 27, 2011

~ Santai ~

Kat mana2 pon boleh santai. Tak semestinya kena gi pantai baru nak bersantai2.



Kat atas rak kasut pon leh santai2 juga. Tapi sila pastikan berat tak lebih drp 14kg, kalo lebih rasanya leh runtukh rak itu...huhuhu

Tu bukannya rak kasut yg sbenar, rak kasut asal dah runtuk dek Aiman yg suka duduk2 goyang2. Rasanya yg ni pon tak lama lagi runtuh la kottt

suka sangat buat muka tak bersalah tau!
Abah .....sila siap duit utk beli rak kasut baru hokeh

13 comments:

mamyharraz said...

hehe mmg muka tak bersalah je budak tecit tu =P

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

cayalah aiman...huhuhuhu..siap tunjuk muka tak bersalah tu...

~~*Lady Salwa*~~ said...

amboi, bukan main lagi bersantai sambil picit henpon ye... hehe

Mama Gee said...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaa msg awek ek aiman!! heheee

sW33tdARLiNG said...

amboiii layan SMS atas rak kasut kaaa....??? hahahahahaha cute!

-Sara- said...

hehe..mmg santai sungguh!! :D

syariza09 said...

mamyharraz

slalu sgt buat muka x bersalah tu

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™


yerrr...dia mmg pakar buat muka lagu tu

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

tiru sapa la agaknya

syariza09 said...

Mama Gee

aar ....awek dia ramai wehh

syariza09 said...

sW33tdARLiNG

pot terbaikkkkk!!!!!

syariza09 said...

-Sara-

kena cari pot baru laaa

~Siti Hajar~ said...

hahaha...cantik port Aiman...ekekekek

sapa ajar tuh? mama kot..???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails