~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, April 14, 2011

Bukan nak lap montot pong


Aku ado..
Ko ado???
Sbb per menda ni ada kat rumah.
Sejak dak tecit tu asyik main tisu & tuang2 air ler.
Kejap2 nak tisu, alasan nak lap.
Lama2 tisu pon abis, nak jimat lg omaknya beli je tisu ni.
Tisu kotak pon beli juga, kalo ada tetamu baru hulur tisu kotak, takkan nak hulur tisu jamban kot!

13 comments:

Aleyn said...

Ye jugak kan....benda ni pun murah...jimat gitu..

Ada Dalina said...

aku pon ado tp utk lap2 myk di dapur...ekekekk! :P

Yan said...

Kat umah akak tak de tissu kotak or tissu lap montot. yg ada napkin je. bila ada tamu je akak pakai tissue..

-Sara- said...

haha, terlebeh rajin lah plak aiman nii :D

syariza09 said...

Aleyn

hehe...idop kena jimat cermat

syariza09 said...

Ada Dalina

ooo....ado jg yer, baguss2

syariza09 said...

Yan

guna jer apa yg ado :)

syariza09 said...

-Sara-

bila dia terlebih rajin, omaknya yg feninssss

[-suziey-] said...

me too..wajib ade..sbb nk lap bende2 tumpah ke..tisu kotak utk lap muka or mulut..

hyazz said...

boleh ajer azs... hehehe...

syariza09 said...

[-suziey-]

kita samer

syariza09 said...

hyazz

guna sajok!

sW33tdARLiNG said...

dulu kat ofis standby tisu ni atas meja.. tak pakai pun tisu kotak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails