~ CliCk mY HeArT ~

Monday, February 14, 2011

Gatal bertempat

Salam Isnin, ari ni keje & esk kembali cuti sempena Maulidur Rasul. Ada yg cuti balik kg ke?
Rasanya tak rami yg amik cuti kot, sbb masa CNY ari tu ramai yg dah bercuti kannnn.
Maaflah yer, sejak ari Khamis ari tu masa agak terbatas, tak sempat nk blogwalking kawan2.

Alhamdulillah Aiman dah semakin ok. Terima kasih pada kawan2 yg mendoakan Aiman cepat sembuh. Skrg demam dah kebah, cuma badan dia masih ada ruam2 gatal tu. Doc pun ckp darah dia ok jer, may be sbb dia demam & panas, ruam2 gatal tu pun kluar. Aku cuma letakkan ubat sapu yg klinik bagi. Rasanya ok kot sbb ruam tu pun makin kurang. Pernah skali Aiman garu2 sampai berdarah...huhuhu.

Harap2 penyakit gatal ni leh hilang ngan cepat. Satu lagi yg aku prasan sejak dia demam ni, dia x selera nak minum susu, contohnya semalam sekali jer dia minum. Bila buat susu tak terusik pun, banyak kali juga susu tu aku buang.  Tapi nasib baik la bab2 makan ni, dia laju jer kejap roti, kejap nasi, kejap kopok, biskut.

ok daaa....jap lg aku wat n3 lain pula.

dok rumah layan kartun je laa
hidung Aiman  timbul biji mcm jerawat pula

mcm2 kartun yg dia leh hapal..hagemaru, geng bas skolah, conan, spongebob, wonderpets
bkn anak jer yg layan kartun, mamanya pon terpaksa gak layan kartun, kadang2 tu terover dr anak (^_^)

12 comments:

~izan~ said...

cian aiman..tp dh sihat yer.tp bab gatal tu mmg risau kan,mcm arissa ni huhu.

izan pun selalu mcm akak,smpai naik hafal jadual kartun kat tv huhu

mamyharraz said...

syukur aiman dah ok

yelah syariza..best jugak katon2 ni lagi2 mknan yg depa mkn baut org terliur je huhuu

ainnoraini said...

kak ain pun keje ari ni...tapi tu la..mcm boring jer...sebab ramai yg bercuti...

Yan said...

Syukur ALHAMDULLILAH

hyazz said...

biasa tu...budak2 la katakan... bukan ank jer leh hafal...mak nyer pon samer...hehhee

Fieza79 said...

bosan je nk keje ari ni..sb esok cuti..

anak dok layan kartun sama la kita pun terpaksa layan...kat umah tu chanel 611 je sepanjang masa...

syariza09 said...

~izan~

aar dh sihat, gatal2 je lom ok

syariza09 said...

mamyharraz

katun ni ada yg ok & ada yg x ok kan

syariza09 said...

ainnoraini


ooo ramai yg cuti ke kak

syariza09 said...

Yan

syukur :D

syariza09 said...

hyazz

maknya yg terlebey

syariza09 said...

Fieza79

tu pasai, esk cuti la pulak
sy rajin buka 119 & 611

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails