~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, January 5, 2011

Yang mana satu agaknya ...berdebar-debar

Pagi ni sibuk sikit, bukan sibuk ngan keje, tapi sibuk main tampal2 nombor.
Jap lagi kan kul 12 ni ada jamuan bahagian. Ada pula lucky draw. Best tau...akak suka U..hehehe
Agak-agaknya kan, apa la hadiah yg bakal aku dapat tu...


inikah




yg nie ke.....



atau lampu tido yg hot nie




jeng.....jeng...jeng
kalau nk tgk apa yg aku dpt, tgg je lah n3 ptg nieee
aku sendiri pon dh x sabar nie


agak-agak uols, aku dapat apa yer???

8 comments:

izan_cute said...

good luck akak...best2 hadiahnyer....

Pn. Zana said...

ader hadiah x kalu teka betui ?hahaha.

agak2 Sya leh dapat lampu tu kot ..:D

~~*Lady Salwa*~~ said...

macam best2 je hadiahnya...

mudah2an dapat la hadiah yg diborong kat nilai tu... hehe

mamyharraz said...

debar2 gak nak tau tuan blog dpt apa =P hehe

Yan said...

Wah..memacam hadiah ada ye.. Gud Luck

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah2 hadiahhhhh....menjulingkan..

~Siti Hajar~ said...

puh kiri puh kanan kat hadiah yg bekenan tu cepat..hehe

-Sara- said...

ewah2, die yg tukang mmbli brg2 tu die plak yg excited lebeh! hahaaha :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails