~ CliCk mY HeArT ~

Friday, January 28, 2011

Utube pun jadi laa

Seperti biasa, rehat macam ni mmg ler x ke mana, nak ke sana sini pon keta x der, kalo ader pon langkahnya tak panjang.
Nak tido pun malas, baik aku isi masa tu ngan godek Utube...sblm ni kan ramai yg crita pasal cerita ni, aku pon sempat tgk masa cuti ari tu. Ari2 lain x dpt nk tgk sbb crita ni kat TV3 kul 2pm (kalau x salah la).

Sejuta Cinta Marshanda


wahhhh.........bestnya cerita ni
dah tu pelakon2 dia pun mantop terutamanya


  • Baim Wong
  • Marshanda 
  • Ashraf Sinclair



Masa taip n3 ni pon aku sempat lg jeling2 cerita tu kat sebelah...cer tgk nie
ppssttt.....benci tgk pompuan ni, jahat sangat(mak baim dlm crita ni)


pasnie yg pasti YouTube jadi tempat kau lepak-lepakkan mata ...hehe

10 comments:

-Sara- said...

ehehe, sara xberape sgt drama2 endon ni, antilah kononnye, haha :D

mamyharraz said...

mamy pun suka curi2 bukak citer zaman2 dulu2 badul mr os hhee

ainnoraini said...

kat opis ni tak boleh bukak utube..
nasib baik blog boleh...kalau tak jiwa byk kacau ooo...

~~*Lady Salwa*~~ said...

wah, sempat layan citer ye... hehe

sal pun tak pi mana2 tadi... pas makan terus layan tido... ngantuk sesangat... hehe

Husna said...

yea ke nama laki tu baim wong??

syariza09 said...

-Sara-

jgn la anti sgt, kalo yg best2 tu ok jer kalo polo kannn

syariza09 said...

mamyharraz

skali skala x per kann

syariza09 said...

x pe lah kak, layan blog pun byk info yg dpt

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

Sal mmg kena banyak rehat, baru la ada tenaga

syariza09 said...

Husna

yappp..tp x tau la sama ada tu nama komersial atu nama sebenar. Yp pasti dia ni muslim, nama jer mcm cina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails