~ CliCk mY HeArT ~

Friday, January 28, 2011

Kalo geli, tak yah la cuba-cuba

Aku tak tau aku ni kategori apa. Kadang2 rasa geli, kdg2 ok jer.
Nak kata tak normal, tapi aku ni manusia normal.
Tapi tu lah bila dah cuba yg ni baru aku tau aku ni penggeli tapi rasanya geli kat menda ni je lah.
Ari tu masa gi Metro kat Kajang, incik asben suruh aku cuba ni.


google

Mula2 aku tak nak, malu aiihh. Pastu dia yg try dulu, abis jer dia promote kat aku lak.
Bila pikir2 best gak, nak tgg aku gi urut2 kat spa, asyik tak kesampaian jer. Dah tu kat situ line mcm clear jer, dah malam tak ramai org pon.
Bknnya mahal manapon, tp x ingat brp rm. Aku wat 15minit jer, tapi mak aiii rasa lama sesangat.
Sebab per aku rasa lama, sbbnya aku rasa teramat geli. Bila menda tu urut2 kat belakang, pastu kat belakang kepala, leher....aaiihhhh geli wehhhh



kan aku dah cakap aku geli2
sampai pejam2 mata tergelak
burok2 pon nk tepek gak kat sini.....bukti


korang pernah cuba? ada rasa geli-geli tak?

14 comments:

~izan~ said...

izan pun xbley kak,geli campur sakit2 badan huhu...bdn izan dh la tulang aje makin la geli cmpur sakit hehe.tp kan,tgk gmbr akak tu,mmg tahu akak geli hehehe

mamyharraz said...

comellah awk kt kusi tu hehe

mamy pun penah try best jugak semua bahagian dia urut kann hehe

Aleyn said...

Salam Kenal..

Hehe geli ek...tapi sedappppp

Kat office ni pun ader sebijik...kadang berebut ngan office mate...

Ada Dalina said...

dulu kat opis lama ader menda alah nih....mula2 try mmg geli..lama2 sedapppp...jhihihihi...

Fieza79 said...

penah cuba..ntah tak geli pun..rasa best lagi la hehee...

maybe syariza ni mmg jenis penggeli ni...kena cuit sket mesti melatah ni hehee

syariza09 said...

~izan~

akk geli jer, sakit tu takler sbb ada lemak2 cover hehehe

syariza09 said...

mamyharraz

mmg best sbb dpt rasa smua tempat..geli2 pn tahan je laa

syariza09 said...

Aleyn

kat opis ada yer...bestnya

syariza09 said...

Ada Dalina

yappp....geli + sedap

syariza09 said...

Fieza79

fuyoo....x geli tu. tp tul la, sy ni kalao org main cucuk2 & sergah cpt jer latahnya

nina syakina said...

nina pernah cuba... tp kadang2 segan laa lg2 kat shopping complex... org tgk je... huhu

-Sara- said...

ahaha, rasenye klo sara pn geli gak kot..penah duduk je, xpenah msukkan det plak :P

syariza09 said...

nina syakina

mmg rasa segan kalo ramai org kann, tp nasib baik ler masa tu mlm & org pun x brp nk ada

syariza09 said...

-sara-


hehe...kalo Sara maunya jerit2 kot...geli

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails