~ CliCk mY HeArT ~

Friday, January 14, 2011

Romantik vs Romantika

Ari tu kami beromantik di Romantika.
Bukan aku yg beria2 nk ke sana, tapi en asben yg ngajak...hehe..dia pun dah berjangkit ngan aku
Tapi pergi ke sana pun bukannya beli brg2 aku, tapi dia nak cari brg2 utk wat gift peserta boling opis dia.

Aku mmg suka sangat dtg sini sbb banyak benda yg cantikss gilesss. 
Kalau dah aku masuk tu mesti beli satu dua brg - wajib tau.
Slalunya kalo ke sini, Aiman wajib main2 kat luar kedai jer. risau aku kalo dia dok dlm kedai tu, nanti tak pasal2 aku kena bayar brg yg dh pecah....tak sanggup tau
Berkenan sungguh ngan lampu2 kt belakang teww



Dah puas belek2, akhirnya en asben decide amik mug yg comel2 nie. Banyak juga la, penuh troli.


Pastu dia kata nak balut, issshhh tak yah la susah2 balut
kotak tu pun dah cantik, aku ikat jer ngan riben..mudah & cepat



pstt.....kalu korang tau ada org wat GA bg hadiah lampu tu, kasi tau kt aku yerr

8 comments:

izan_cute said...

betul la kak,kotak dia dah cantik..memudahkan lg kerja..best kan g sini,izan g ari tu rambang mata tgk bunga hehe

-Sara- said...

woww! ingtkn romantik pegi manee..hehe :D

mamyharraz said...

lampu yg awk berkenan tu mamy dah beli ^^..memang romantik =P

aiman & harraz boleh satu geng! bahaya utk dibwk ke dlm kedai tu huhuu

syariza09 said...

izan_cute

Ahad ni akk nk gi lg, nk cari bunga lak

syariza09 said...

-Sara-

romantik g kedai jer

syariza09 said...

mamyharraz

huhu...jelesnya ngan mammy

Ogy said...

alaaaaaaaaaaaa ni yg jeless ni....dpt pi sana...bilalah ai nk terjah ni...dh lama tgk skodeng brg2 br...

weh brg2 lama yg masih elok tu kalo ai dh takmo ai kasi u, u nak ke? ekeke

syariza09 said...

buleh jer...ai trima seadanya...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails