~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, December 9, 2010

Dah jadi isteri orang

Pagi2 aku dah dapat kad kahwin dr kawan lama.
Opis dia ngan aku bukannya jauhpun, seberang jalan jer Kem. Pertanian.
Dekat2 pun cik adik ni gunakan khidmat pos, tu mesti sbb malas nak bertapak ke opis aku...ngeh2


Bila tgk tarikh, laa............dah lepas. Dia kahwin 4 Dis. 
Ari ni dah 9 Dis., herrmmm dah slamat jadi istri orang dah punn.
Tu laa, yg gi pakai incik posmen wat per, rugi jer ko bayar wet stem 60sen

Rasanya lom terlambat nak ucap 

Selamat Pengantin Baru
 Erni
Jalanilah kehidupan sebagai suami isteri dengan sebaik mungkin

2 comments:

::Mamalyna:: said...

kad kawen skang, macam2 pesen kan... tu katun sangat comel2!

syariza09 said...

::Mamalyna::

mmgpon, suka gak tgk yg kartun drp pic real

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails