~ CliCk mY HeArT ~

Friday, November 26, 2010

Celup-celup

Ptg2 mcm ni crita pasal makan ok
Saper2 lapar, plzz sediakan jajan depan mata

Ekceli nak gi Giant, tp tak sempat sbb Giant tutup awal. Lastly  ke Tesco sbb kt saner jer yg tutup lewat (weekly kul 12am, weekend kul 1am).
Dah tergocoh2 camtu , wajib la x masak. Malam ari tu x ingat pula mlm bila kami 3 beranak isi pewot d luar Putrajaya. Kami ke Ramal Junction, kalo lalu h/way nak ke Kajang, akan nampak tempat ni. 
Kat sini sentiasa ramai, family @ couple, smua lepak sini. Kalo ramaipon tak kisah sbb ada banyak stall utk kita pilih. Pilih jer nak per, smua ada. 
Kuetiaw kerang, charkuetiaw, western, burger, oblong..........kiranya mcm2 ada
Aku pilih yg ni


steamboat (main celup2 jer)
harga ikut kaler yg ditag (RM1, rm2, rm4)
Aku belasah yg rm1 jer
asben kata kt sini mahal sikit
aku tak kisah sbb kalo kt tempat2 lain specially yg tepi jln tu aku kureng sikit 
maklumla banyak asap2 kereta kan

rm5~ kuah mmg marbeles,
 aku campur smua kuah yg ada..kuah kacang, black peper, kuah pedas & banyak lg

aku terpaksa lari pecut 100meter, bila 'si kecik' mulakan langkahnya yg panjang...huhu..penat weh

en asben makan nasi lemak kukus ayam rempah (kongsi ngan aiman)
malam mmg meriah, bercahaya & ada skrin besar lg

saper2 yg berdekatan leh la gi sini
dah weekend ni...apa laie

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails