~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, October 20, 2010

Jogging ke opis

Alhamdulillah. Aiman dah banyak perkembangan positif, semakin sihat. Cuma pagi tadi masa nak keluar gi kerja, Aiman muntah & abis keluar kahak. Elok juga kahak tu kluar,  mlm2 tido dia terganggu disebabkan batuk berkahak ni.Syukur sangat dia dah ok,  kalau anak sakit mmg kita akan susah hati. 

Ari ni pagi2 lagi aku dah berjogging. Jgn tak tahu aku berjogging pakai kasut 2inci sib baik 2" jer. Mana taknya ari ni parking kereta dah jauh, tempat slalu dah pun tutup sbb ada nak wat xtiviti kat situ. Sib baik la td dh punch card dulu, pastu baru legar2 cari parking.
Cer tgk bawah ni


tengok depan--nampak belakang mahkamah


sebelah kanan--sayup2 nampak Kem. multimedia

tgk kiri...samar2 jer nampak opis aku
opis aku kat belakang panah merah tu
huhuhu :-(

lambatnya nk sampai ni
dh panas ni...8.30am
aku kan jln sopan santun..
15 -20 minit br sampai
sampai jer, abis kluar peluh jantan betina
wajib pakai perfume lagi

sekian utk pagi ini

***********************
20.10.2010
ari ni che asben dh mendaki
baru jer dpt video call 
tgh mendaki pun wat video call ^_^
tercungap2 jer dia..sian
Smoga sayang selamat sampai di atas sana yer


6 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

mak ai, jenuh kena berjalan jauh...

kat sini memang masalah parking kan... kalau area A,B,C,D,E lagi masalah...

syariza09 said...

salah satu cara utk turunkan berat badan...hehehe

-Sara- said...

huyoo jauh giler babe jalan tuu..mau mengah klo sara! hehe :D

syariza09 said...

-Sara-
semput gak ler...tp nk wat camno trepaksa kuatkan semangat..nk jd pekerja contoh :D

mamyharraz said...

ololololooo dah video call..

hukk nnt mamy dpt kah begitu :P

syariza09 said...

mamyharraz

nk lepas rindu..hehe

mamy pon leh gak wat camtu, pernah tgk member wat. masa tu asben dia kt obersi. Kalo tak silap dia guna kekdah skype kot..pakai ni lbh jimat.
Cer mamy tanya kwn2 mamy pasal ni. Nanti leh la lps rindu kt asben pakai teknologi terkini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails