~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, September 7, 2010

Penutup utk tahun ni

Petang ni ada projek baik punya. 
Maklumla kat opis dh x ramai org. Boss pun pakat2 coti.
Drp dok termenung dok ingat nak blk kg tu, baik aku wat projek ni
Aku bawa ni

Batu2 kristal & benang



Untuk???



Jahit di sini

Aku tgk hujung tangan baju raya cam kosong jer. Nak raya ni kena la bling2 kan.
Mil ada tanya pasal kristal2 tu. Dia tanya nak wat per. 
Aku jawab la nak jahit. Bila raya nanti nak tuang air, of coz la org akan nampak la bling2 ni.
 Baru la meriah okeh tak jawapan sengal tu. Gelak besau mil bila dengar jawapan aku


Tahun ni aku buat 3 jer kuih raya termasuk popiah nestum
Ari dah wat biksut oat. Ahada ari tu pula merajinkan diri wat biskut mazola.
Yg ni mmg peberet aku. Rasanya aku buat utk diri sendiri kot. Bila dah makan ni, susah nak berenti




8 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

amboi... lip lap lip lap anak mami la ni ya... hehe

sama la, suka jugak makan biskut mazola... kalau sebalang tu boleh perabih sorang2... hehe

~Siti Hajar~ said...

amboi rajinnyer jahit manik kat bj, klu rajin2 mcm ni blh ambik tempahan, masyukkk tu..hehe

wah wah wah..rajin mjahit, buat kuih jg rajin, tabik spring ni..

syariza09 said...

sudah semstinya. pi mai pi mai tang tu jugak

biskut mazola ni mmg leh wat org berantu

syariza09 said...

uuiii...tak leh lg bab2 tempahan tu. nak jahit ni pon mata dh sakit. sib baik nk jahit tu sikit ja

Siti, thn ni jer terlebih rajin. thn dpn lom tentu camni :D

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahhh sgt2 kagummm .. salam lebarann utk syariza & family ;-)

syariza09 said...

Biasa2 jer tu

Salam Lebaran utk Nurul sekeluarga

MRS. K said...

mazola tu feberet i sejak azali.. nanti bawak mai opis eh

syariza09 said...

I akan bawa ke opis kalau lum habis di ngap oleh mulut comel ku ini ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails