~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, August 24, 2010

Mudah & cepat & cantik * _ *

Sbenarnya benda ni dah lama org pakai pon. Kalo tak silap masa benda ni banyak dijual sana sini, harganya leh jatuh sampai $5 jer. 
Baru-baru ni aku rasa tringin nak pakai menda ni. Dah puas cari, susah juga nak jumpa skrg ni. Masa ada jualan Puspanita kat MOA ada sorang pakcik ni jual, aku usha jer. 
Bila tanya harga, dia kata RM10. hmmm kira mahal jugak la. x pe lah, aku sabar dulu, kot2 ada yg lbh ekonomic. Kalo aku ni tak tau harga tu dulu RM5, aku tak kisah sgt. Tapi bila dah tau ni, nak beli pon teragak2.
Akhirnya aku dapat juga beli benda ni ngan harga yg murah sikit daripada pakcik tu & yg surprised akuleh lupa jumpa benda ni kat kedai peralatan membuat kek di Bangi.

Macam2 leh buat ngan benda ni

suka tgk carrot & potato yg  berliku2. Dah boring asyik potong bulat & serong

Aku dapat beli ni ngan harga RM 6.50--tak payah susah payah minta diskaun

8 comments:

MRS. K said...

i dapat ni masa kawin dulu. tapi bukan brand ni la..hehehe... tak penah pakai pon.. malas.. heheeh

syariza09 said...

MRS K
rugi la U x pakai benda ni...senang kojo wehh

~~*Lady Salwa*~~ said...

Owh, harus pergi mencari jugak... hehe

seswai nak pontong kentang ala2 fries nih... best2...

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~
wajibbb cari. bila dh beli, keja nk memotong jaa

kak ina kl said...

kira murah gak kat situ kan..

tak pergi kot..tkr tpt lain..

ikan keli tu memang kalau mcm tu semua org geli nak siang..tapi bila dah masak..perghhh

syariza09 said...

kak ina kl said...
ikan keli mmg sedap dimasak. pasni kena cari rsp kt blog k.ina la pula :)

Fara said...

murahnya dapat....

syariza09 said...

hehe.....berkat kesabaran

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails