~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, August 12, 2010

Betul ke ni



Betul ke ni...mcm tak percaya jer...aku rasa macam berada di angkasa lepas..Tapi rasanya tadi aku tak naik pun roket ni. Aku dtg keja pon ngan kereta camna lak leh ada kat sini...aku konpiuss. Yg aku tau budak2 kecik ni mmg dah gi kat atas sana.




Sorry yer kengkawan....Aku pun tak tau apa yg aku merepek di saat dan tika ini huhuu...Sesungguhnya aku tersangat tersangat tersangattttttt mengantuk. Menaip keja2 yg terbengkalai tu pun asyik tersilap sokmo..dah berbayang ayat2 tu. Rasanya ayat2 kat sini pon dah berbayang...Letihnya mata ni... Kalau la aku dapat cepatkan jam kat blilik ni kan bagussss. Pengubat ngantok (Facebook kena blok)  pon  dah tak leh buka...hampeh tul. 

Mulut aku ni dah tak larat buat eksesais dah...asyik menguap ja...kalo dah menguap tu, mulut bula kuas2 pula tu...adoiii...kalo org nampak malu wehhh...Tepat kul 1pm aku mau tido...

Agaknyakan kaloa aku menguap ada gaya mcm makcik ni tak??hehe






Sorry yer makcikkk

4 comments:

ainnoraini said...

salam...selamat beradu...kite pun same mate ni dah tak larat nak bukak lagi...
sempat gak mimpi tadi...

syariza09 said...

hik2..dasyat2...sempat mimpi tu.. :)

mrs_yus said...

eii mmg cntikla umh abg awk tuu..mcm mak sy bru ni pon bru pndah umh bru..kontraktor tu pn lembab gle wat kje..setahun bru siap! tu pon yg ciput2 ade g tak siap..anginn je mak sye! eheheh :)

syariza09 said...

mrs yus..
la sama ker. dorang ni mmg suka2 ati wat keja. kalo bab minta duit bkn main laju lg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails