~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, August 3, 2010

Anak ngan bapa : sama tapi tak serupa

Ini antara koleksi @im@n yg baru ditambah pada Ahad lepas. Mulanya nak beli telepon besar yg ada bunyi2 & leh ajar perkataan baru...Sekali bila testing, bahasa yg guna tu bahasa Cina wehh...dah la aku pun x paham, camner nak ajar aiman..Nak tak nak aku terbeli yg ni...x pe la dia pon dah jatuh cinta dgn yang ni 

OTROMEN aka ULTRAMAN



3 comments:

fantaghirolynn said...

ni anak main ker emak yang main??? mcm asyraff je... hihihi

adianiez AIDA said...

comel yg kenit tu!!!

syariza09 said...

fantaghirolynn
tu biasa arr...kdg2 mak pn tumpang main skali..ter'over' dr anak pula tu

adianiez AIDA
aaarr...yg kecik tu mmg comel tp senang pula ilang, kejap2 bwh meja, kejap2 bawah kusyen hmmmm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails