~ CliCk mY HeArT ~

Monday, August 16, 2010

Aku yang kempunan

Hujung minggu ni banyak tul keja kena buat. Tu pun ada lagi yang tak terbuat....issshhh..banyak sangat ke keja tu. 

Sabtu lepas aku berbuka di rumah MIL, tak bawa apa2 masakan pun apa punya menantu. Alaaa...tak pe la, lagipun aku gi sana awal mmg tak sempat pon nak msk2..bawa perot jer. Sorry le menu utk ari tu tak der sbb semenjak dua menjak ni hp ber'kamera' tu asyik buat masalah jer.

Ekceli ari tu aku berhajat nak gi amik bubuk lambuk kat masjid Kg Baru yg pemes tu..dah la terkocoh2 gi sana, ngan parking jauh....tup tup sampai sana aku nampak ramai org tapi bukannya beratur tapi dorang beransur balik.

 Rupa-rupanya ada makcik kat situ cakap bubur dah abis sbb dorang edar dlm kul 3pm td, periuk belanga pon da siap cuci....huhu...sadisnya...dah la aku terkejar2 ngan dokong aiman lg, tak der rezeki pula ari tu. Thn2 sblm ni mmg dorang edar lepas asar, aku tak pernah miss amik bubur lambuk ni. Tak per la 2 minggu lg aku gi amik. Nak jln2 ke param Jalan Raja Alang pon tak kesampain sbb Aiman tido la pula. Apa2 pon aku aku nak gak bubur tu....
Tunggu

pic from google

3 comments:

hyazz said...

cian dier... ya dah dapat dah...tp bubur lambuk yg kt TTDI jer...best jugak rase nyer... ari ni xsempat ler jawab nyer...

mrs_yus said...

wah rajinnye ambk bubur lambuk kg baru..sara sepanjang 5thn lbh duk kl nih xpenah lak g ambk bubur lambuk tuu..ehehe..mmg btol sedap eek? :)

syariza09 said...

hyazz
bubur tempat lain tu x brp nk heran sgt. walau camana pn mesti nk yg kg baru punyer

mrs_yus
camner tak rajin, rumah mertua kt kg baru ja. Dekat jer ngan masjid kg baru. Rugi pula kalo x gi amik :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails