~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, July 7, 2010

eeeiiiii......busuk laa

 Pernah tak terjadi menda ni pd korang. Aku benci bila org busuk dekat ngan aku eeiii statement x hingat punyer. Sorry pd sesaper yg trasa. Cuba bayangkan aku yg sihat walafiat tetiba jer pula leh pening kepala. Mcm mana x pening bila ada org yg berbau ni dekat ngan aku. Aku rasa bau ni bukannya sbb dia terk****t, tp rasanya org tu ada masalah ngan bau badan dia. Cubalah rajin2 kan diri pakai deodarant, sembur perfume ker, x pun minyak atar (jgn pakai yg bau busuk lak)
Bila dekat ngan org2 camni aku akan pening, tetiba migrain & rasa nak muntah time tu jugak. Kalo nak ikut prasaan, nk jer aku cakap ngan dia "boleh blah tak....awak busuk la" huhu....tapi aku x sekejam tu. Aku akan tahan nafas sampai rasa nak semput, bila x tahan sgt, aku akan lari  jauh dr org tu. Macam kes pagi tadi, bila org tu kluar jer dr bilik, aku trus sembur ngan perfume yg mmg dah stand by kt bilik..bukannya sembur ngan air freshner tp ngan perfume Avon...hmmmm baru la sedap bau bilik ni.














Org2 berkenaan sila siapkan diri anda wangi2 sblm dekat ngan org lain okehh. Kesian la pd mereka2 yg x tahan bau badan anda. Jgn mare yer

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails