~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, July 27, 2010

Berangin

kredit: google

Sana sini org crita pasal doyan (durian). Bila sebut buah ni mula la aku terliur, aku suka sangat ngan durian...mmmmmmm...sedap. Ari tu kat opis ada buat makan2 buah, tapi time ni aku makan sikit ja..may be cover line kot..he..he..nanti org nampak pula yg aku ni pelahap. Sabtu lepas, jln2 kat Bangi che asben tunaikan hajat ku yg dah lama terpendam tu. Aku dah pesan, kalo nak beli jgn beli banyak2 sbb yg nak makannya tak ramai pun, 2 biji cukup laa. Tup tup terbelinya (ni tokei doyan tu yg hasut) 4 bj doyan besau2....berpinau mata nengoknya. Dlm kpala ni mmg dh pikir nak buat pulut. Pagi  Ahad aku dah nekad utk masak pulut walaupun yg nak makan tu cuma aku sorang je.
kredit: google

 Aku lebih suka makan durian ngan pulut, pastu atas pulut tu siram pula ngan santan & gula. perrrggghhhhh...sedap x terkira. che asben mmg x sentuh pun pulut ni, dia tak pandai makan, adik  aku pun mcm tu gak. dorang ni kalo makan tu mcm x sungguh2 jaa..dah la buah doyan tu banyak lagi. Apa2 pun for bekpes aku makan pulut doyan, lunch pun aku makan lagi.....Bila aku dah naik hantu ngan pulut doyan ni, badan pun mula buat hal. Setengah orang rasa sengal2 badan, tapi aku pula rasa berangin satu badan. asyik sendawa ja, perut pun dah sebu..sakit tu membawa sampai ke ari Isnin..
::: moralnya :::
aloooooooo...next time kalo makan tu beringat sikit yaaa....badan tu nak pakai lama
hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails