~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, June 1, 2010

Penyu mata stim


 Aku rasa mmg penyu mata dia stim kan..x caya cuba korang tenung dlm2 mata dia. Ye tak??
Betulkann...x tipu..
Apa daa

Ari ni aku hepi coz asben dh blk dr Ganu.
Huhh...penantian itu satu penyeksaan.
Lamanya x jumpa, windu arr...windu sbb dh lama  x bebel kt dia hik..hik.
Slalunya kalo adapun, bknnya lekat kt rmh, kejap2 badmintaon, jap lagi ping pong jap lg lak bola tampar, pastu ahhh mcm2 game ler, org ektip sukan mmg x leh dok diam. Hanya para isteri yg senasib ngan aku jer yg leh faham..ngeh..ngeh
Dah balik Ganu tu, takkan tak reti2 nk bawa ole2, aper susah bawa balik jer PENYU, kalo tak pun telur penyu uwekkk x lalu aku nk mkn.


PENYU bermata stim utk Aiman
Penyu ni sedih sbb nanti dia kena ganyang ngan che @im@n


keropok utk mamam



T-shirt Trengganu & baju ala2 songket ( aiman leh pakai gi masjid.....masjid???)
Songket (abahnye..utk pakai raya)


Baju tido kaftan, broach & key chain 4me
TQ
:)

6 comments:

ainnoraini said...

tq..shariza kerana sudi singgah keblog kak ain..nnt boleh le kite bertukar2 cerite ye..

ainnoraini said...

tq..shariza kerana sudi singgah keblog kak ain..nnt boleh le kite bertukar2 cerite ye..

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

huhuhu.. tahun ni pakai ijo lg ke??kain sgket tu cm kaler ijo je..hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

betul tu, kalau dah aktif sukan ada je la training itu la, ini la... hehe

wah, banyaknya ole2 dari ganu...

syariza09 said...

ainnoraini**
okehh..nanti kita tuka2 story

MrS. F!zA@Mama Darwisy**
eh..eh ijo ker tu? x prasan lak. x moh arr thn ni ijo gak ..dh jemu

~~*Lady Salwa*~~
ole2 kenangan

aiDieNa said...

Wahhh.. p ghanu buat aper?? Ghanu tempat yang menarik utk dilawati..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails