~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, June 3, 2010

Penang mari


Ptg smalam adik aku dr Bkt Mertajam dtg ke rumah sbb nak antar mak mertua dia g umrah. Aku pun amik halfday ler. Dah org nk dtg rumah takkan aku nk gedik2 kt opis lak.

Mak mertua  & kakak dia dr JB pun singgah rumah aku sbg transit b4 ke KLIA. Aku pun bersilat la masakkan bihun utk dorang, takkan nak jamu air je. Adk aku ajk gi epot. Mula2 tu aku malas  nk gi KLIA, ye la kalo nk antar org g umrah mesti la lama kena tgg.

Adik aku paksa lak ikut sbb dia x tau jln nk gi takut sesat, dh tu naik satu keta lak. Dah sah2 la aku kena tgg lama, puas gak ler pusing2 dr kul 5.30pm sampai kul 9.00 pm. Aduhaiii..bosan gillerr. Pewott lapau lak, lunch td x mkn apa2 pun.
Nak tak nak terpaksa ler mkn kt airport. Biasaler kalo tempat camni harga smua tinggi menggunung, dh tu x sedap pula :(.

Bila dh sampai rumah tu rasa legaaa sgt. Kejap sgt adk aku dtg, ari ni dia dh blk. x sempat aku nk sembang lama2. Dah la lama x jumpa..sob..sob..
Aiman pun x sempat nk beramah mesra ngan sepupu2 dia yg noti tu Haikal & Fiya


x sempat nak main ngan Fiya..rindu arr ngan budak cute ni..sopan santun, lemah lembut pulak tu, kalo senyum tu mcm ank dara dulu2..tersipu-sipu

pasni makngah lak gi rumah Fiya ok

** Abg Haikal, sorry ler x der pic, makngah x sempat nak amik**

2 comments:

MRS. K said...

makngah tak aci! pilih kasih!

syariza09 said...

tau x pa ^-^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails