~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, June 17, 2010

Jgn angkut semut cukup laa

Hmmm..dah pun tido masa ni tengah hari, bila che @im@n tido, rumah pun senyap sunyi. Tau la ngantuk, tapi naper angkut smua tu atas tilam. Mama x marah sayang, angkut la apa2 pun, janji sayang leh tido. Cuma...sayang jgn la angkut semut atas tilam, serammm mama.

Dah tido pun tgn masih lg pegang sudu, aku nak tarik pun kena tgg aiman tido lelama dulu..silap tarik nanti terjaga pula.

**apa2 aje laa anak mama ni**

2 comments:

[-suziey-] said...

hahhaha..sudu tu dh guna ke/.kalu bersih ok la..ekekk:p mcm aQeel pn suka angkut lori..siap pegang xlepas:p

eh bntl upin ipin la..hehe kegemaran aQeel:p

syariza09 said...

suziey

lum guna lg, b4 tido cbuk dok main sudu. Tu yg x leh tinggal tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails