~ CliCk mY HeArT ~

Monday, May 24, 2010

Ada petua ker?

Sorry ler. Story pasal Aiman x abis lg. Sejak2 kuar hosp, dia masil lagi cirit birit. Sian kat dia & aku..he..he..aksyik kena kluar masuk toilet & tukar diapers jer. Dah tgk keadaan dia camtu, aku cuba cairkan susu..pandai pula dia kata x dap (x sedap la tu).
My MIL pula pesan suruh bg air teh & masukkan sikit  gula supaya dia minum  Aku pun buat ler, laju jer dia minum. tringat pula pesan doc, suruh bg soy base.

Sabtu petang aku gi Manjaku kat Bangi. Ada pula sale. Time gaji ni la ada sale pulak, sib baik la sale tu sampai 6 June, sempat lagi kalo nak beli lps gaji ni. Aku cuma beli susu ni Mamex Gold soy base. Bila aku bagi susu ni, aiman terus jer kata uwekkkkkk. Alamak..dia dah besar, dah pandai rasa pun, dah x lalu minum. Adoi..camner ni. Dah la susu tu mahal, terpaksa la aku mix ngan susu yg mmg dia dh minum sblm ni.Tu pun kadang2 time minum dia tgk muka aku, nak kata x sedap ler tu, aku buat2 x nampak jer. Bila aku x tgk, baru la dia memaksa diri utk minum ha..ha..ha..nasib ler. Tapi w/pun aku mix camtu, hasilnya mmg x der sbb susu lembu dah masuk dlm badan. Before this doc kata, jgn bg susu lembu, bagi susu soya dulu. Nak wat camner dah dia x lalu, terpaksa la aku bagi susu lembu gak. Macam mana la dia kat nursery ari ni. Kalo still lagi po po mesti cik kak yg jaga dia tu bising2. Jgn cubit2 anak aku sudah ler..risau nihh

**Ada tak saper2 yg tau mcm mana nak hilangkan cirit birit ni?**

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails