~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, December 1, 2009

Cuti oh cuti


Alahai...sayangnya. Naper? Smalam akhirnya aku terpaksa korbankan cuti  yg dah tinggal sikit tu. Cuti rehat dah la tak banyak, pastu sakit pulak tu. Dah lama aku x amik cuti sbb sakit. Slalunya kalau aku amik cutipun sbb Aiman sakit. Masa kat rumah x de la pulak buat hal. Aku tgk Mr. yg tak senang duduk..kluar masuk toilet jer. Aku...relax jer w/pun perut dah rasa sebu. Masa dtp opis pun , masih relax lagik. Tp bila dah brekpes, mula rasa cucuk-cucuk kat ulu hati ni. Aduh!!! Macam mana ni. Satu badan angin. Mula aku termun..... Abis smua yg aku mkn kluar. Badan dah lembik, kepala dah pusing. Takkan la keadaan mcm tu pun aku masih nak stay kat opis ni for 1 day. Lastly, bila dah puas pikir, terpaksa la amik cuti. Takkan la nak amik half day pulak, masa tu baru kul 9am. Biarlah aku terguling-guling atas katil di rumah. Dah puas terguling-guling tu, baru la pedih ulu hati tu pun ok. Lapar la pulak. Ye la..smua yg aku mkn tadi dah kluar balik. Yg ada cuma roti. Tibai je la. Aku pun kenyangkan pewot aku ngan roti & air milo panas. Tak berani pulak nak minum nescafe, kalau minum ni gerenti aku mun...
Ahad lepas, seingat aku minum teh yg dibuat oleh MIL 2 mug. (dah terlebih minum) & singgah di Ampang Park beli  burger Mcd prosperity..adus....tebalnya molot aku ni..pedas  giler..Aku rasa yg aku bli ni lbh pedas pd thhn lepas. Bkn aku sorang jer yg ckp mcm ni, tp Mr., adik ipar, bapa mertua pun kata pedas. Korang makan burger tu pedas   tak??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails