~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, November 26, 2009

Banyak benda yg nak kena buat

Kejap jer dah nak raya Haji. Aku cam biasa ler. Raya kat Putrajaya & Kg Baru. Rasanya dah lama aku x balik raya Haji di kg ku Perlis. Lagipun slalunya kalo raya haji ni cutinya satu ari jer. Tp tahun ni ok la dpt 3 days. Aku x la juga balik, sbb kalo nak blk ke sana x cukup kalo 3 days, kena tambah lagi cuti. Cuti aku dah tinggal sikit. Ngam2 utk Aiman jer, watnya dia sakit demam..aku juga yg nak kena cuti.Better aku simpan jer cuti tu. Ari ni aku dtg gak opis, lengang jer. berapa kerat jer malay yg tinggal. sian deme. Aku terpaksa la half day(cewahhh guna perkataan "ter") sbb nursery dah sound awal2 ari sampai kul 12 jer dorang jaga budak. ok la tu. Sian juga kat cikgu yg jaga tu. dorang pun nak blk kg. Slamat jugak la cuti aku.
Malam tadi aku dahpun  goreng kacang. Cadangnya raya ni aku nak wat nasi impit, kuah kacang & satey ayam goreng. Cukup la tu, alas perut di pagi raya & bekalan utk dibawa padaMIL & dihantar ke rumah kak ipar. Lps abis Mr solat raya, weols gerak pula ke Kg Baru rumah mertuaku.







Malam ni aku kena perap satey ayam dulu. Pagi sok baru leh goreng.

Salam Aidiladha buat kengkawanku..




2 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

wah.. satey handmade by azmah
mesti sedap..
nak oder...

syariza09 said...

sedap ker???? hik..hik..memandai jer Mrs K ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails