~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, August 27, 2009

H1N1 - Jumlah kematian 71 org

Situasi semasa Influenza A(H1N1)(Setakat 26 Ogos 2009, jam 9.00 pagi)
Kes Kematian : Satu Jumlah Kematian : 71

Pagi ni terdengar di radio, ada satu lagi kematian disebabkan H1N1 melibatkan seorang wanita yg obesiti. Sebelum ni ada kematian yg melibatkan bayi, kanak2, ibu mengandung & warga emas. Gerun aku. Hari2 ada kematian.Aku rasa bersimpati dgn keluarga dorang. Pasti sedih kehilangan org tersayang. Bilakah smuanya akan berakhir... Kehidupan sosial kita pun dah berubah, termasuklah aku. Kalau dulu aku rajin gak gi shopping complex, tp skrg teramatlah jarang2 skali. Tp kalau nak berkurung dlm rumah je susah jugak. Brg2 keperluan rumah kena beli di kedai. Mcm mana tu? Apa yg perlu dibuat, cuma langkah2 pencegahan je. Aku amat2 berharap situasi ni akan berakhir secepat mungkin. Semoga kita semua dijauhkan dr penyakit ni. Sama-samalah kita berdoa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails