~ CliCk mY HeArT ~

Friday, July 17, 2009

Tag from Ena..



1. Nak tau sangat nama singkatan korang,umo dan dok mana....???ye laaa..kekadang keliru gak nih...klu dah tau...nak save,lpas ni mudah la nk ingat...he2...

Azmah..Azz...Syerie...Mah..Che Mah (nama ni aku x suka)


2.Tiap2 hari ke korang bukak Blog nih???..biasa kol berapa??lama tak?
tiap2 ari gak la.Selalu waktu2 yg slamat. Kul 12.30tgh - 2.00..4.45 - 5.30ptg. Maksudnya bila kita buka i'net time ni, org dah x heran pun.

3.Bila dah on kat Blog...apa yg korang buat ek???
suka belek blog member2 lain yg rajin update. x mcm aku yg pemalas..

4.Penah tak sedang asik melayan intenet ni...korang telah abaikan sesuatu....?he2
x de kot. Tp rasanya aku dah abaikan facebook & friendster yg jarang2 skali update.

5. Macamana cara korang masak maggie ek???
masukkan air dlm periok--biar air mendidih--masukkan perencah---maggi--telur(telur ayam daa)--tutup api--dah suam terus masukkan ke dlm mulut korang yg luas tu...

6. hubby korang tau tak korang ada blog ni....penah tak hubby korang baca blog korang????
bila dia tanya wat pe amik gambar?ye la dia pun pelik gak, asyik amik gambar je. Aku kata nk masuk blog. Dia angguk. Tapi aku rasa sbenarnya dia tak tau pun aku ada blog sendiri mcm ni. Dia ingatkan blog yg ada dlm friendster tu. He..he.....Kalau tak, susahlah aku nak ngumpat sikit2 pasal dia & his family. Selamat..

aku kasi tag ini kepada :

Sape2 yg berminat amik ler


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails