~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, July 14, 2009

20 Jun..

Actually n3 nisepatutnya dah lama aku masukkan. Tapi disebabkan kemalasan yg terlampau, baru ari ni aku rajin sikit nk story. Birthday aku 20 Jun. Kebetulan baby sedara akupun dilahirkan pada tarikh yg sama gak ..20 Jun. Ahaks.. pas ni mak dia kena la bagi 2 hadiah tok aku & anak dia. Mmmm ...aku pun kalo bln 6 ni kena sediakan banyak hadiah.

Ramai yg birthday bln Jun termasuklah adik ipar -sebelah asben, adik ipar sebelah aku (wife adik aku), kakak ipar (wife abg aku) & kwn2 ofis. Adik ipar aku pula bersalin sama tarikh ngan adik asben aku (7 Jun). Kena tambah lagi la hadiah tu. Ini la baby yg sama tarikh ngan aku. Masa aku gi rumah dia dah 20 hari(beratnya dah 4kg), semangatnya.

1 set tilam bantal 4 baby

Ni pulak present yg aku dapat from STU.

TQ




2 comments:

ibuhaikal a.k.a zarina said...

kak azz comey nya bby tu..sape name dia...

syariza09 said...

mmmmmm...tak berapa ingatlah ena. Cuma ingat nama belakang jer DAYINI. Baby girl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails