~ CliCk mY HeArT ~

Saturday, June 18, 2016

Diterjah Skuad ERA

Assalammualaikum semua....
ermmmm..... lama jugak  aku amik masa untuk update blog kesayangan ni.

Selamat berpuasa semua. Hari ni dah pun 13 Ramadhan. Maknanya dah 13 hari kita berpuasa.
Mcm tahun-tahun yg lepas, biasanya aku akan masak lauk untuk berbuka di awal pagi iaitu selepas bersahur` Pagi2 tu akan dengar la aku menumis bagai...Ala...masak satu jenis jer, balik nanti aku continue plak dengan menu goreng2...grg ikan ke, sayur ke. Bila time malas, aku x masak, aku main oder2 jer kt param tu. Kekadang tu puas mikir nk masak apa...uiisshh mencabar gak nak buat jadual menu ni. Ok arr...tutup citer menu2 ni...


Aku nak story citer ni haaaa..

Semalam, Skuad Era ngan kerjasama Bank Islam datang ke my office.
Apa lagi....kami terjah la ramai2...dapat tau pulak ada goodies, ada plak duit raya RM200 (kena jawab soklan dulu la)


see....ramaikan yang terjah
lam goodies bag mcm kt atas tu, ada biskut raya 3 jenis, sapul raya dua peket, & air twister tu dapat gak la tp tu x semua org dapat.

Meriah gak ler...mcm2 aktiviti ada..byk soalan yang ditanya. Ramai pulak yang boleh jawab...mcm2 gaya ada. Kawan2 ada yang dapat duit raya RM200 sbb bagi jawapan yang betul. Tahniah uols! Rezeki raya.


Uols ingat lagi ke I yang mana satu??
I belanjer satu gambar okeh..


Bye...
salam sayang uols...muahhhhh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails