~ CliCk mY HeArT ~

Monday, March 18, 2013

Pengantin baru diapit pengantin lama

Jangan muntah yer, nak habiskan sikit lg citer weeding adik kesayangan. Kakaknya nk la juga simpan kenangan lam blog ni. 
Biar gambar bercerita...........

Pengantin merah diapit pengantin peach hehehe

Mula-mula kita posing skema dulu

ok dah dah, jgn nk skema..free style plak 
1 Malaysia !!!

sronok depa, mentang2 la aku tak leh gerak mana2..aku ketinggalan masa ni.
kaum keluarga bergambar ngan bekas menteri Perlis
dapat angpau banyak gak la, tp bukan duit syiling yer hihihihi

Jom potong kek
Adik aku kata susahnya masa nk potong kek ni
Kek fondant mmg la camtu, aisingnya kan keras
Kalo aku, pakai kapak jer hahahaha

Selamat melayari alam rumahtangga
Awal2 ni kena banyak bersabar yer dik
Awal perkahwinan ni lah kita baru mengenal siapakah suami kita dan kita sebenarnya.......

Tamat sudaa citer pengantin merah (+____+)

5 comments:

MRS. K said...

hapy aniversary kak azs

Rin Maira said...

lawonya pengantin.......menyerlah sgt! :)
yg dayang2 pun lawoo gak...

Qhaifa Nur said...

cantik baju pengantin...
meriah....

mamyharraz said...

apit dr pengantin lama tu wajib :D
warna tema mmg menyerlah.
lawa pengantin.

apapun selamat melayari alam rumah tangga utk adik sya.semoga panjang jodoh.amin.

che mid said...

wow merahnya.. sesuai sgt dengan pengantin yang putih tu.. kalau che mid yang pakai merah, alamat lembu mariiiii..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails