~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, March 19, 2013

Semoga "kamu" panjang umurlah yerrr

Dah 3 minggu "kamu" bersama kami.
"Kamu" berdua pangkat tinggi sikit
Sebelah tu nampak mcm leh thn lama jer, yg partner sebelah tu plak tunduk jerr..kamu sakit yer huhuhu

Kawan kamu pulak pangkat rendah
Harap2 kamu subur la atas tanah tu yer..
Tanah aku plak banyak batu huhuhu

Balik keje jer dh wajib siram kamu ni.
Buat masa ni baru jer tanam pokok pandan, pasni nk tanam lbh banyak lg pokok2 yg senang bila aku nk masak jer, aku petik kt rumah
daun kari ker, serai ker..ok ok tgg hujung minggu plak

Doaku...
semoga pokok2 kesayangan ku panjang umurnya, jgn jadi macam hok lepas2, kecundang di tengah jalan

7 comments:

Cho Zila said...

pandan rumah akak dah ok .. seronok...

eima said...

rumah aku tanam pe pun tak tumbuh .. huhu tp seb baik serai je dpt tumbuh subur ... yg lain pakat mati habis dah batu byk sgt

Qhaifa Nur said...

kat rumah ada pokok pandan ni...memang subur kalau nyorok memang tak nampaklah...nak kata jaga tak juga...sangat berbakti pada kami...

mamyharraz said...

aminnn.
semoga mereka panjang umur.

bestnya dapat bela pokok..
hmm nak jugakkk..tp apakan daya masa tak mengizinkan lagi..

~~*Lady Salwa*~~ said...

semoga pokok akan terus hidup subur la ye...

memang kalau ada banyak batu ni pokok susah sikit nak ditanam...

apa pun, selamat berkebun ye... seronok kan berbakti pada tanah...

syariza09 said...

Cho Zila

oo ye ke


eima
ok la tu serai dh tumbuh, senang nk memasak


Qhaifa Nur
mesti pokok pandai tu hidup subur

~~*Lady Salwa*~~
aar..sronok berbakti ngan tanah ni


mamyharraz
tgg mammy dh ada masa nanti yer

LYAfrina said...

in shaa allah..
moga tumbuh subur la ya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails