~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, June 5, 2012

Ada kaitan tak peningkatan umur ngan minat kita?

Dulu2 like biru, skrg like hijau pula
Yerrr...dulu2 terlalu minat ngan biru, tapi sejak akhir2 ni mata  lbh berkenan ngan hijau.
Curangkah aku???????
Mungkin juga faktor umur yg membuatku berubah....hohoho




Gi JJ terberkenan ngan bekas pisau & bekas air
Ada 3 kaler
Pink :  Hijau  : Biru
Rambang mata ngan kaler2 cantik pulak
Huhuhu tangan ni asyik pegang letak biru jer..konpius nk amik yg mana satu


Bila tanya en asben, dia pulak suruh amik hijau
ok..keputusan dah dibuat, ok gak kalau amik ijau coz kat dapur ada bekas air kaler ijau, kira matching laa. 


Ekceli dh lama cari bekas air camni, comel jer ..kecik sangat dak, besar sangat pon dak. Selalu yg aku jumpa kat Tesco & C4, smuanya besar geddabak, x morr aarrr...yg besar utk kenduri tu aku dah ada.


Aku nak isikan air masak, x nak lagi pakai bekas2 air tu, trus jer tuang dlm ni. Aiman pon rancak jer masuk dapur nk minum air masak....kononnya laaa huhuhuhu, padahal dia sronok main buka tutup air tu.


Bekas pisau = RM 9.90
Bekas air = RM 19.90


kalo berkenan, silalah terjah ke JJ berdekatan..kaler2 yg ada tu mmg memikat hati.....

4 comments:

mamyharraz said...

hijau pun cantik.
sy pun guna bekas camni letak air masak.senang.
tp yg kesabaran tu harraz suka main habis melimpah kalau kita tak jaga.

Zie said...

Munkin jugk... dulu pun minat biru... la ni apa yg menarik itu yg dibeli... bb kaler apa dh tak kisah dah

Salmiza said...

Dah jemu dgn biru kot... Btl jgk agaknya..faktor usia..hehe

Mama Gee said...

ai pulak asek ske biru je lately...heheee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails