~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, November 8, 2011

Boss..ari ni i masuk lewat yer...mau cover tido dulu

kul 8.15pm bertolak dr Perlis, kul 6.30am br sampai Putrajaya,,,penatttt sgt. Banyak xcident & banyak berenti. en asben ngantuk..Kena la rehat2 & tido kt rr dulu. En asben suruh aku tido jer, tp mcm biasa la. Istri mana yg leh tido nyenyak kalo partner tgh driving..jap2 aku terjaga & sembang2, pastu tido semula. tido2 ayam jer org ckp.




 
 Sampai2 jerrumah  trus sambung tido, hp pon dh mati, nk cari charger, x ingat pula simpan kt beg mana. Lantak la...tido tanpa bantuan alarm. harap2 dlm kul 9 aku terjaga la...tp biasala, dh tido susah mau jaga, sib baik ada jam otomatik, en aiman. bangun2 jer suruh buka tv. trus bersiap2 nk gi opis. En asben mmg cuti, kebetulan pula nursery tutup, jadi baby sitter lah yer ari ni.


Kul 10.30 baru sampai opis...sorry boss, ari ni i lewat. Opis skrg brani la wat camni, esk2 opis baru, x leh arr nk wat camni gak kannn...tempat baru, perangai pun kena la baru *_*

10 comments:

mamyharraz said...

jauh perjlnan mesti penat kan..takpe berehat dulu..nnt sambung letak entry raya :)

~Siti Hajar~ said...

Bagus la ada jam otomatik cam Aiman tu, kira xleh lajak la no..tp klu jam otomatik tu lajak, kelam kelibut jgk tu..hehe

hajarus said...

mlm td ms nak blk penang tengok jalan jem sgt dr utara nak menghala ke selatan... mujur la hjr blk ke utara... klu x same2 tempuh jem...

.::Lynn::. said...

lepas ni kalo opis baru, kena singgah opis dulu baru leh en asben awak balik ke umah...

munna said...

MUNNA KALAU DLM KERETA UNTK JARAK JAUH MMG TAK SAMPAI HATI NAK TIDO DAN BIARKAN EN ABG DRIVE SORANG2...

Rinna said...

Bestnya dpt boss yg sporting yer..boleh masuk lewat gini.. iye laa dah penat travel..kan..:)

ieda said...

akak kalau keletihan sgt akan tertidur .. kalau tidak berjaga juga temankan abang sebelah ekkeke :)

Mama Gee said...

u yang balik kpg...i plak yg bercuti ari ni...heheee

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

lepas ni.. kalo dah opis baru... xdapat laa nak masuk lewat camtu.. hehe

adianiez AIDA said...

bos sporting & understanding ok la. janji kerja beres.......

Adianiez's new entry : HAPPY & ANGRY ... GRRRRRRRRR !!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails