~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, June 30, 2011

~ Langkawi kaya dengan sudu senduk sodek cantik2 ~

Saper yg setuju angkat kaki!!!!!
Tak tau la kali ni nk beli lg atau tak, tp rasanya kt rumah tu dh ada banyak sangat.
Kalau ada nates yg menghasut, akan ku terbeli juga laa...Lagipon kalo beli ni banyak2 bukannya rugipon, rumah ai kan slalu wat open house...ahakkkss yer la tu, baik pakai sudu plastik jer, abis guna trus campak lam tong


kalau wat GA bagi hadiah sudu senduk ok ker???
x pernah2 org buat lg nie

9 comments:

-Sara- said...

alaa jnji brg free, sume okeeyy jeeeee :D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

cer kamu buat....

Fieza79 said...

ok jgk tu wat GA sudu senduk...kelainan sll asyik FM je kan...

haishh kalau smpai langkawi mesti nk borong alatan dapur ni kan...geram tgk..

mamyharraz said...

ok jugak buat hadiah utk ga

mana tau nasib mamy baik dptlah senduk langkawi hehe rmh mamy tak de senduk :(

hehhehh kesian tak? =P

~~*Lady Salwa*~~ said...

ye, setuju....

Ok jugak tu wat hadiah GA... hehe

AzMask said...

stujuuuuu

~Siti Hajar~ said...

sy setuju!!! (sambil angkat kaki)

ala xpyh la buat GA, beli & bg la kat semua geng blogger, buat ole2 dr Langkawi, br adil semua dpt...blh gitu...ekekekekekek

ieda said...

aah lah dikkk cantik2 kan .. kalau ke langkawi risau kan TAQ dia lah .. kalau x der memang sedap rembat semua :))

.::Lynn::. said...

setuju......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails