~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, April 26, 2011

P.E.N.A.T


Ari ni dah berpuluh2 kali perkataan tu yg keluar dari mulut comelku. 
Sangat2 terasa P.E.N.A.T nya. 
Bukannya penat bekerja, tapi.......
aku dah penat berfikir. Kalaulah dapat berhenti daripada berfikir, best sangat rasanya.
Tapi boleh ke????
Setiap manusia ada masalahnya, mcm tu juga ngan aku. 
Bila memikirkan masalah yg satu tu, makin pening rasanya.
Aku cuba cari penyelesaian, tapi masih tak jumpa.
Kepala makin serabut lagi ada la.
Smua yg buat serba serbi tak kena.
Bila dah terlalu berfikir, mula la rasa nak muntah.
Time mcm ni rasa nak menangis jer. Menangis dapat tenangkan hati. 
Dan saat ni hanya satu doaku

"Ya Allah tolonglah tunjukku jalan keluar ...."


horman tak stabil - PMS


5 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

sabo2...tiap2 ujian yg diberi pasti ada hikmah disebaliknya....

MrS. F!zA said...

hihih ptutlah PMS rupanya..

~izan~ said...

semoga akak jumpa jln penyelesaian masalah akak..btul tu kak,setiap org ada masalah sendiri,besar kecik merti hadapi jugak...

Yan said...

Istifar dan relax..Selalunya problem ni kalau kita fikirkan teramat sangat mmg tak leh selesai..

Apa kata baca selawat dan ayat kursi.. INSYALAH tenang.

Mama Gee said...

masalah ai dh berbulan2 tak settle2 lg...berat dh pale membawanya hari demi hari..tp mcmana pun..kt opis trylah rilekskan minda...layan lagu...gelak2 dgn member2..utk ubati skit stress tu...kalu duk pk sgt pun merosakkan emosi je..huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails