~ CliCk mY HeArT ~

Friday, March 18, 2011

Kopi uncang

Skrg ni dah musim, asal petang jer mesti hujan. Kalo nak jalan2, baik gi awal. Nanti kalo dah terperangkap dalam ujan, lagi tension.

Hujan2 ni kalo minum air panas, sedap juga ni. Dah ler sejuk kat opis ni  tahap gaban.
Buat kopi pun sedap juga kannnnn. Ekceli aku mmg jarang minum kopi, yg rajinnya hanya la nescafe, indocafe (ni pon spesis kopi jugakan).

Dulu2 ada la simpan stok kopi (yg jenis serbuk) kat rumah sbbnya sesekali sedara datang rumah, dorang request nak minum kopi. Tapi disebabkan kopi ni kami ahli rumah jarang minum, selalu sangat ler balang kopi tu masuk angin (lemau) & kopi pon jadi keras...huhuuhu. Jadi untuk selesaikan masalah ni, skrg aku dah beli kopi uncang.


Sah2nyer takkan lemau sebab uncang ni dalam peket.


pssttt.........jom buat kopi, leh panaskan badan nie *_*

12 comments:

-Sara- said...

haah awak, skang ni pn ngah ujan lebat kt umah sara..memang best pekene air panas time2 cmni ;;D

Fieza79 said...

pg tadi pun pekena kopi uncang kat opis...cicah roti dgn air kopi best gak ni ptg2 cmni...

mamyharraz said...

mamy pun ada kopi o peket selalu beli jenama aik cheaong =P

Yan said...

aka mmg tak pandai minum kopi serbuk tu. Pedih ulu hati. Tp nescafe, ok.. Hubby yg paling suka. Balik kg suka beli Kopi Bahagia.

kella said...

salama singgah sini.. terima kasih ya sudi singgah2 kita... do keep in touch! :)

sw33tdarling said...

pure kopi mmg minum.. tapi kalau bantai nescafe ke indocafe ker mmg migrain...!

syariza09 said...

-Sara-

time ujan mmg best minum air panas

syariza09 said...

Fieza79

sy lak tekak tak leh trima kalo kopi cicah ngan apa2, minum mcm tu je

syariza09 said...

mamyharraz

brand tu sedap ekk

syariza09 said...

Yan

kopi kg lbh sbb dr kopi bandar :)

syariza09 said...

kella

okesssss :)

syariza09 said...

sw33tdarling

mesti suka minum kopi pekat2 nie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails