~ CliCk mY HeArT ~

Friday, March 18, 2011

Cuci mata ngan belon


Pagi ni on the way ke opis, mata kami dicuci ngan belon2 yg terapung, banyak sangat & cantik2.
Minggu ni ada pertunjukkan Hot Air Ballon






tahun ni ada belon Doraemon, kalo bawa Aiman mesti molot bising dok crita pasal doraemon



Saper yg tak tau nak ke mana hujung minggu ni, leh la dtg Putrajaya
jgn lupa bawa kamera canggih-manggih tu hokey

3rd Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2011

17 March at 07:00 - 20 March at 21:00

Monumen Alaf Baru, Presint 2, Putrajaya

10 comments:

MrS. F!zA said...

darwisy semalam tgk berita dlm tb pon tak berkelip mata kalo tgk dekat tk thula lah cane.. dia mmg suka belon tp tkut bila belon bergerak sdri.haha

syariza09 said...

kalotgk belon bergerak, camner nk bawa gi dekat, kena tgk jauh2 la yer

::Mamalyna:: said...

belon ditutup coz cuaca dah panas... tunggu petang plak...

sw33tdarling said...

wahh boleh kot bawak anak2 pi tgk kat sana..

-Sara- said...

awk, mende2 cmni bwk budak2 seronok kan :)

syariza09 said...

::Mamalyna::

ya lah kan, panas2 camner belon nk terbang, kena bagi suam2 kuku dulu

syariza09 said...

sw33tdarling

cuti2 ni sesuai la bw anak2

syariza09 said...

-Sara-

Saykir mesti suka tgk belon ni

sw33tdarling said...

nak pergi tapi malas sbb hubby keje... katanya kalau nak naik, kakaknya boleh kawtim dptkan tiket tp malas lah nak redah pagi2...

nak pergi belah petang, sure hujan.. nak naik pun mana boleh

syariza09 said...

sw33tdarling

aar la petang slalu ujan, musim dah ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails