~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, January 13, 2011

Pemanas" kambing tua"

Pagi ni buka paper, terbaca tajuk nie...tergelak aku ngan tajuk tu....tapi takkan nk baca tajuk jer..nk juga tau siapakah "kambing tua".
Korang nak tau tak? Saper2 yg nk tau klik SINI



SEBAHAGIAN daripada 19 GRO warga asing yang ditahan polis di Seremban.
merekalah 'pemanas"

sajer nak bikin "panas" sikit

6 comments:

nora said...

terasa panas sampai ke sini ni ngehngehngeh

-Sara- said...

mmg seswai sgt gelaran tu utk org yg takleh pakai cm dorg ni, hahah!

~~*Lady Salwa*~~ said...

Memang panas la...

kambing tu kan dah sedia 'panas', lagi bertambah panas la.... hehe

syariza09 said...

nora

hotttttt ^-^

syariza09 said...

-Sara-

aar la "kambing tua" tu sesuwai utk org2 yg gatal x seda diri

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

belum mkn kambing pun dh rasa panas, kalu dh lagi la terasaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails