~ CliCk mY HeArT ~

Monday, January 31, 2011

Lain yg oder, lain yg sampai


tengah hari ni saja kejam nk tunjuk gambar makanan. ada yg lom lunch lagi kann....
Agak2 apa nama masakan ni...Bukannya aku yg buat, tapi incik asben oder kat kedai.
Bila nampak jer mee yg en asben bawa balik, membuak2 rasa marah sebabnya aku minta lain tp lain pula yg aku dapat. Tapi dia kata dia oder sama ngan aku sebut.


Sbenarnya aku oder Mee Basah sebab teringin sangat nk makan....
tup..tup sampai pula mee yg penuh ngan kuah ni..
frust tauuu

tak tau la apa nama menu mee kat atas tu. korang agak apa???

8 comments:

MrS. F!zA said...

ekekekeke.. en asben tu dh betul..

pastu yg tukang masak tu terlalu jujur.. ni bukan basah dah ni mee berkuah dah..

mamyharraz said...

mee hailam kot..

laparrrr laparrrrr tgk mknan di tghhari :P

syariza09 said...

MrS. F!zA

tu la pasai...frust menonggeng tau!

syariza09 said...

mamyharraz

ya la kot, smacam ja kuah tu

IeDa said...

nmpak cam sedap je... hehe

Ogy said...

sebenorrnya u minta mee apa..mee goreng basah ke? kalo mee basah je..ai pun compiusss..mcmana nk masak tu?

syariza09 said...

IeDa

rasa mmg sedap

syariza09 said...

Ogy

pembetulan ..Mee goreng basah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails