~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, December 30, 2010

Bila mereka bergaduh, saya jadi org tengah

Ini bkn crita mlm tadi, tp crtia ari sebelumnya

Ini dua olang selalu bergaduh
Sorang kata mcm tu, sorang kata macam ni
Yg peningnya aku, nak masak pun tak senang
Udahnya mamanya juga yg jadi org tengah

Abah nak tengok bola
Anak nk tengok kartun Tom & Jerry
Sorang pun tak nak mengalah

Toinkkkk...idea dtg

ok...Aiman duduk dulu kat sini, amik selimut & makan roti yer


Pasang jer dvd Tom kat lappy
janji dia leh duduk diam2 & x kaco mama kt dapo

bila dah diam mcm ni, legaaaa rasanya



anak diam, apaknya pun diam
masing2 dpt tgk 



mamanya tgk apa pula?
tengok periuk belanga kt dapo je lahhhh



9 comments:

MrS. F!zA said...

hahaha aduila.. psl tv blh gaduh apak ngan anak.. tgk2 kt umah sok cmtu jgk..skrg ni duk bergaduh mama ngn papa sok bertiga pulak :p

Yan said...

Kalau cam akak ada 3 boys ni? Macam tarzan akak jd nya...

syariza09 said...

MrS. F!zA

Ye lahh Fiza..esk2 bila ank dh pandai ckp, mcm nila jadinya..nak tu nak ni..

syariza09 said...

Yan

Jadi tarzan? uiihh kira hebat la tu :D

Pn. Zana said...

hehe. nsb de lappy. leh gak tengok. kalu x . ayah die kena p mamak la..:D

syariza09 said...

Pn. Zana

lappy pun pinjam yg adik, pasni kena gigih kumpul wet beli tv kecik satu :D

-Sara- said...

ahaha..sib baik semlm syaqir okey je xharuk nk tgk kartun sbb die pn minat bola..hehe :D

syariza09 said...

Ni bkn crita mlm td, ari sebelunmya. Mlm td Aiman pon main bola mcm kt tv tu :D

mamyharraz said...

suwiiittt kann

huwaaaaa rindu nak tgk harraz & baba dia gaduhhhh mcmnii :'(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails