~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, December 21, 2010

Belacan oh belacan

Aiyakkk!!! Ini belacan pon masuk n3 ka.
ngeee.....ptg2 camni nk wat yg pendek2 jer
Bukannya hantu belacan pon, tp bila dh berumahtangga nie, blacan harus la ada di rumah kann


Ahad lepas mak apak adik & abg sulung sekeluarga gi jalan2 ke Melaka. Aku idok ler ngikut, dh mil kan masih ada kt rumah I. 
Dalam banyak2 pesan tu boleh pula aku kirim suruh belikan belacan......apa daaa
Belacan Melaka nie ada yg dah dibakar, jadi mudah la sikit kerja2 aku..


besar punyer..
sebelum ni aku ada beli yg dlm botol & jenis serbuk, lagi best

ni mmg peberet aku, 
nama kuih ni kuih kelapa kot
mak ni beli satu la pulak, mana cukup nie

yg lain2 tu dodol & lempok

kalo letak kat rumah, konpem x abis 
baik aku bawa ke opis, leh gak mamam
belacan idak la bawa wehh : P, x sanggup nak tahan napas



dah lama tak jln2 ke Melaka


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails