~ CliCk mY HeArT ~

Monday, November 22, 2010

Salah...salah...eh eh betul la tu

Maaf lah yer....n3 tadi bukannya kuiz. Kalau ada yg bg jawapan yg betul tu, x de hadiah tau.
Jgnlah tuntut pula yer he..he..he
Ramai yg bagi jawapan yg hampir2 tepat & ada yg bg betul2 tepat

Jawapan awak betul tau : D

Ekceli aku oder nasi goreng USA, kedai tu wat lain pesen pulak.
Tak pernah lg aku jumpa nasi grg USA kaler pink ..hehehe

W/pun kaler tu menarik, tp tekak aku ni susah nk trima nasi yg berkaler lain dr yg lain
Kalo nasi tu mmg dh jenis kaler2 mcm nasi hujan panas, nasi tomato, nasi beriani dan yg sewaktu dengannnya, aku leh trima lg

usa_flag_betty.gif

Nak jer aku ckp ngan tukang masak tu, lenkali kalo nk wat pelik2, baik dia tukar kaler nasi grg USA tu ikut kaler bendera USA...barula matching


Tapi apa2 pun ada makanan lain yg best kat restoran kelate tu, yg ni mmg ngam ngan tekak aku
.....I like....

pulut mempelam
- masih terasa lg kesedapan lemak2 manis -

- sira pisang -

- kerabu mangga -


aku tak makan sorang2 smua makanan ni , makan berempat tau


*****************************
asyik mengantuk & letih2 jer badan semenjak dua menjak ni
Nak blogwalking waktu t/hari pun tak leh, ngantok nyer pasal
iissshhh
Tak leh jadi ni, kena gi cari ubat tenaga larrr






7 comments:

izan_cute said...

akakkk,akak kena bukak satu lg blog baru2,jln2 cari mkn bersama Puan Sya hehehehe

mamyharraz said...

alamak tekaan mamy salah :( kalau tidak boleh tuntut hadiah hehe

amboi pepetang ni show mknan...fuhh meleleh air lioq =P

-Sara- said...

yayyy! sara btol! xkire nk gak tuntut adiah!ahahah :P

syariza09 said...

izan_cute

alamak..akk ni bknnya rajin jln2 cari mkn, kdg2 terlepak kt kd mkn pon sbb malas nk msk hehe

syariza09 said...

mamyharraz

x per..cuba lg di lain waktu..eh eh mcm wat kuiz pula kan..ngeh..ngeh

sajer jer nk bg mamy tergoda :D

syariza09 said...

-Sara-

hadiahnya..jeng jeng jeng

**bercuti di rumah sendiri **

anamizu said...

sedapnye kerabu mangga tu!! ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails