~ CliCk mY HeArT ~

Monday, November 22, 2010

Nasi "pinky"

Pg ni wat n3 ringkas dulu

Semalam jln2 cari makan di Shah Alam
Termasuk kedai kelate & ter'oder' pula ni


Terkezut ai bila nampak nasi 'pinky' (dlm pic x nampak pinky lak)
Cuba teka, apa nama menu ni?



*********************
:  nasi ni x der kena mengena ngan masakan kelate  :

pagi2 ni nk bagi otak berfikir jap ^_^


8 comments:

mama tisya said...

nasi pinky..alahai tkleh view gmbr ler

MRS. K said...

NASI GORENG DAGING MERAH?

izan_cute said...

Akak,ni nasi goreng daging merah ke? Kalau anak izan tgk benda2 pink ni,mesti suka giler tak kira la ape pun.Kepala lori pink pun dia suka hehe

mamyharraz said...

nak terai teka! nasi arab?betul tak =P

-Sara- said...

ermm xtau la plak nasik ape, tp klo tgk lauknye tu cm ns greng usa je? btol x? :D

Pn. Zana said...

nsi ayam merah kot..D

anamizu said...

cutenye nasik kaler pink!! ^^

Cik Moon said...

comel color nasi tu..haha.. cam nasi grg daging merah..kan..kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails