~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, November 23, 2010

Mimpi

Malam tadi ke Teso beli brg2 keperluan runag yg tak sempat dibeli masa weekend.
Sampai rumah pon dah lewat, kul 11.15pm. Cepat2 settlekan hal-hal Aiman, dia pon mcm tak brp nak tido jer. Tak leh jadi ni, esok dah ler nk gi nursery, lambat tido lambat bangun lak. Bila dah melayan Aiman tido, aku pon tertido gak sampai ke pagi ni 

Rasanya malam td aku ada nangis2 masa tido.Aku bermimpi. 
Kadang2 apa yang kita mimpi mmg di luar jangkaan . Sedih sangat ngan mimpi tu. 
Aku bermimpi seseorang yg paling rapat dan paling aku sayang telah meninggalkan aku. 


Yaa...aku bermimpi tentang kematian. Terlalu sedih bila mengenangkan mimpi tu. 
Aku tak sanggup kehilangan insan yg paling aku sayang. Dalam mimpi tu mmg aku nangis2, aku tak dapat terima kenyataan smua tu. 

Ya Allah, aku harap apa yg dimimpikan tu hanyalah mainan tidur.
Aku tahu aku hanya meminjam kasih sayangnya dari Mu, tapi berilah aku peluang untuk merasai kenikmatan bersamanya. Aku berharap dia sentiasa ada di sampingku hingga ke penghujung hayatku


*************************
Aku tak tahu apa maksud di sebalik mimpi ni
Lagipun tak elok juga kalau kita terlalu taksub ngan maksudnya kan

Aku tak kuat untuk menyatakan siapakah insan tu. Dialah insan yg paling aku sayang
Janganlah ada yg bertanya padaku


Aku amat berharap mimpi ni tak akan muncul lagi dlm tidurku

6 comments:

Zaidah said...

klu kita mimpi orang terdekat mati...maknanyer panjang umur...tak tahulah...orang tua2 yang kata...doakan yang terbaiknyer untuknya

Cik Moon said...

hrmm..jgn difikirkan sgt mimpi tu.. anggap je sekadar mainan tidur.. nnt bercelaru fikiran.. hehe

syariza09 said...

Zaidah

betul ker? lega rasanya..

syariza09 said...

Cik Moon

betul tu..dah..dah..x mo pikir2 lg

hyazz said...

xde pe pe tu azz... jgn pikir sangat yer... tp ...selalu nyer klu mimpi camtu...mesti terbalik nyer...kata org2 lamer la... jgn risu yer...ok... cau lu

~~*Lady Salwa*~~ said...

org kata kalau mimpi pasal kematian ni selalunya org tu panjang umur... wallahhu'alam...

jgn risau2 ye, mudah2an tak ada apa2 la...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails