~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, November 30, 2010

Misi org perempuan

Misi: Pencarian???
Tarikh kejadian: 29 Nov
Masa: 9pg - 4ptg
Tempat: Jln TAR


Org perempuan jer
Org laki tak yah sibuk2 nak join 
Misi aku & mak .....ke mana???
Jalan Tunku Abd Rahman @ nama glemer Jln TAR
habiskan duit yg ada sikit2 tu mentang2 bonus 1Dis
w/pun Putrajaya & Jln TAR itu jauh, kami bolatkan nekad, tetap akan ke sana
w/pun terpaksa naik ERL & LRT, mak yg sakit lutut pon tetiba jd kuat ngeh..ngeh..ngeh
Kul 10 dh sampai saner mcm tlg buka kedai lak
Bila dah sampai, rasa nak serbu semua kedai

Tp harus dingat, purse aku tidak la setebal purse mak mcm leh advance jer
Ingatkan leh blk awal, tp biasalar org pompuan
Pusing2 kedai, tanya harga itu ini, baru leh beli bajet
Alamak, hujan pula...tersangkut pula kat kedai2 jual kain & tudung, rambang mata lg

Bila kaki dah sakit, baru tringat nak balik rumah
hasilnya

mak punyer - tudung 8 helai
kain - 2 pasang

skrg ni mcm2 jenis kain ada, rasanya yg terbaru 'digital' (nama kain tu)




murah-murah
RM4, RM5, RM 10
kepala tumbuh tanduk
hasutan utk membeli
org lain dah lama pakai trend mcm ni, aku baru nak mula
boleh ker camtu..
x per, janji aku pon ada



tudung(purple) ala2 rozita che wan (dia pakai kt drama pon dh dpt nama, penangan crita "aku nikah" la tu)
tudung ni ada banyak gred
aku beli gred sederhana jaa (jadilaa)
RM 32



inner cotton (tambah koleksi lg)
RM2.80 & RM5



Bila kaki dah sakit, baru tringat jalan balik


***************************
x leh pergi slalu, nanti lari bajet lak  : D

7 comments:

izan_cute said...

akak,nak satu hehehehe

mamyharraz said...

jln tar memang best :D

oo 1 dis ni bonus keluar ya info yg buat mamy hepi yipii =P

syariza09 said...

izan

laaa...satu jer. baru nak bg 10 hehehe

syariza09 said...

mamyharraz

apa lg...guna utk yg terbaik ler...jom kira detik 1 dis.

-Sara- said...

wahh! sakan u shopping! eheheh :)

Cik Moon said...

whoaaa...btol2 shopping tu...

syariza09 said...

cik moon


oooohhh....semestinya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails