~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, October 21, 2010

Saya yg comel

Tak malu! Puji diri sendiri pula
Ada aku kisah! Takponn
Takder lah....aku bukannya jenis tu
Tak koser nk puji, nanti org muntah ijau pula
Yg comel tu bukannya aku
Tapi menda ni

Saya ada mata, hidung bolat, mulut kecik n ada telinga yg agak besar
Tapi buat aper saya ada kat sinki ni? Dah la comel, tapi kena duduk kat sinki plak
Apa kes???



Sebabnya bila saya buka mulut luas2, segala sampah sarap di sinki akan dibuang ke dlm mulut saya
Setiap masa saya akan temankan mem saya membasuh pinggan
"sekian cerita utk ari ni"

sesaper yg nak dapatkan saya, sila gi ke kedai RM5
tak ingat pula apa nama kedai tu


********************************
ari ni dlm hati berbunga2 sbb
*parking dh dekat
*en asben dh slmt sampai ke puncak
*ari  ni Khamis, x sabar tgg esok


10 comments:

-Sara- said...

oo kt kdai rm5 ek? nk cri gk r 1, sng cmpk smpah2 basah kt sinki! :)

amboii, sukela die cik abg nk blk dh..hehe

mamyharraz said...

memang sgt comel dan teringin memilikinya hehehe..

wahhh cik abg sudah berada dipuncak moga selamt pegi dan balik..

syariza09 said...

-Sara-
mmg senang, campak jer dlm molot teww
cepat2 gi beli satu yer

syariza09 said...

mamyharraz

kedai rm5 melambai2 dah tu.
hihihi....menghitung hari

Ogy said...

kedai HINODE ke...hehe shomel..warna pink adoo?

.::Lynn::. said...

saya pun xsabar nak tunggu besok ;p

syariza09 said...

Ogy
x hingat la nama kedai tu. Tp kt Jusco Balakong ada kedai ni
Pink ader tp x shomel

syariza09 said...

.::Lynn::.
Betoi2..Nama jer blk esk, tp sampainya pon dh tgh mlm
"penantian itu satu penyeksaan"

~~*Lady Salwa*~~ said...

owh, tong sampah... ingatkan tabung tadi... hehe

sama la, tak sabar nak tunggu esok... hehe

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~
tong sampah cute

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails