~ CliCk mY HeArT ~

Monday, October 11, 2010

Buku Angkasawan

Salam semua
Ari ni mood ke laut..tak suka ngan mood mcm ni. Ni semua gara2 SMS pagi tadi...mencik !!!
Alahh....pedulikan smua tu.

Jom.....aku tak nak layan emosi mencik tu.
Smalam gi rumah mil, sambil2  melayan siaran langsung wedding Angkasawan (x bestpon) mil serahkan buku ni kat aku



Buku Angkasawan. Fuhhh...hebat betul mil.
Aku tak tahu pun pasal kewujudan buku ni, tapi mil dah ada pon dlm simpanan dia. Mama mmg suka membaca, jgn tak caya kalo aku kata kat rumah dia banyak novel2 cinta...huhu..malunya aku yg x der apa2 pon koleksi bacaan.


Sbenarnya buku ditulis oleh adik arwah (Ajil) sebelum dia meninggal dulu. Niat dia mmg nak buat kejutan dgn terbitkan buku ni selepas abg dia selamat ke angkasa & selamat mendarat ke bumi. Hajatnya itu hanya dapat diteruskan oleh adik beradiknya apabila dia meninggal selepas terjatuh & kepalanya terkena pasu. Masa dia dalam keadaan tenat, ibubapanya berada di Moscow kerana menunggu Dr Sheikh Muzzafar yg dijangka turun ke bumi.
Buku ni banyak mengisahkan tentang arwah Ajil. Bila baca buku ni, aku rasa sebak sbb banyak ayat2 yg menyayat hati. Nak cerita panjang2 pun aku tak reti. So, saper2 yang nak tahu lebih lanjut, boleh la beli sendiri di kedai buku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails